tisdag 15 januari 2013

ON THE ROAD AGAIN

Dag 15
Tillbaka på banan igen eller som Willie Nelson sjunger "On the road again". Måndagens vilodag inklusive en två timmars powernap på kvällen gjorde susen. Vaknade pigg som en mört en halv timme innan väckarklockan ringde. Knackade på vid Bergwalls bageri redan 5:30 eftersom jag skulle stå för trakteringen vid dagens personalkaffe. Off to Bosund med 20 rykande varma grisar i baksätet.
Morgonlänken kunde jag sedan starta i perfekt väder, ett par minusgrader och nästan vindstilla. Tog det piano och snittade 6 min/km på min tur längs de mörka vägarna i Bosund. Avslutade passet med några armpressar. Senare på dagen besökte jag min massör Sune E i Fagernäs. Han gav mina apostlahästar en rejäl omgång. Skönt!
 
Saldo: 8,2 km
 
Totalt: 157,7 km
 
Mål: + 7,7 km
 
Kanon: Fagernäsbesöket
 
Kalkon: Var så bortkollrad efter behandlingen så jag glömde bort att betala! :-)

Inga kommentarer: